Rabies Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg selger et par FK automotive baklykter til E36 compact, type sort crystal. https://www.koed.no/2.2.asp?billede=327 ... r=2&id=771 Disse har litt dårlig passform. Lyktene sitter godt på bil men tetningslisten lukker ikke helt mot karosseriet. Dette kan enkelt fikses ved å lime en ekstra tetningslist oppå den eksisterende jeg har bare ikke fått rotet meg til å gjøre det, og nå har jeg bestemt meg for en annen look på bilen. Pris: 300,- +eventuell frakt. Lyktene befinner seg i kristiansand. Bilde av lyktene på bil. (Se bort fra at resten av bilen ser litt kjip ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Har du bilde av de på bilen?er det veldig synlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Er hva veldig synlig? Hvis du tenkte på det med tetningslisten så er det en mod. man ikke vil se siden den ligger på innsiden av lykten og lukker mot karosseriet så man skal slippe vann i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Tenkte egentlig på passformen, hva er det som er dårlig med den, store åpninger til karroserri eller, er det ikke noe som er synlig ifra utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Det jeg mente med passformen var nettopp dette med at de ikke lukket skikkelig på innsiden av lykta, så jeg har litt vann i bagsjerommet. Ser ikke noe fra utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Bømpaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Det er lov å gi bud også Edit: Kan også byttes i noe annet gøy til E36 hvis noen har no liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Kjøp lyktene mine nå da! Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Bump igjen... Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 eg kan kjøpe dei av deg bare for å prøve noe nytt, kan møte deg i kr.sand fra slutten av uke 33 om dette passer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Fin den Da sier vi solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 nice, sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå