AlXz Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Blir delesalg av denne! Frontfanger med grøftelys/spredereVenstre framskjermHøyre framskjermLykter med blinklysPanserAlle dørerBagasjeluke (lite rust!)BakfangerBaklykterHengerfeste15" Alu felger med dårlige dekk (4stk felger)Blått/svart dashbordBlå dørtrekk alle dørerGrå stoler fremme + bakseteInstrumentpanel med klokke 4syl (snart 260')Motor og gir med hjerne, lmm, osvRadiatorEksosanleggBakstilling med trommelbremserDiff (helt vanlig)Framstilling med servoApex senkesett (mener jeg har papirer også!)Dempere/fjærer rundt om.Har også nye bremsesko bak liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Da er alt av deler demontert, og kaross skrotet. Tar bilder av det dere vil. Bare skriv her, så fikser jeg det Deler kan hentes i Askim, eller sendes. (sender ikke store deler, med mindre en lastebil kan ta det med seg..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b3m2w0 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hvordan er koffertlokket her? skader eventuelt rust i kanter. kan du eventuelt sende i posten hvis det er fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 hvordan er koffertlokket her? skader eventuelt rust i kanter. kan du eventuelt sende i posten hvis det er fint? Mener det er bra med tanke på rust og skader. Noe små rustflekker som alltid, men betydelig bedre enn det grønne jeg har mener jeg.. Vil tro frakt koster noen kroner.., men lar seg nok gjøre det, om du ikke vil hente, el vet om noen som kjører lastebil elns forbi..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Bilder av det meste av delene her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå