Teekay1983 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Hei, Skal kjøpe noe på ebay og betale med paypal. Lurer litt på det med aktivering av kortet. Har tidligere prøvd å aktivere et visakort men har aldri funnet den fordømte 4 siffrede koden. Noen spørsmål: 1. Hvor finner jeg denne kortutskriften som jeg skal få om noene dager der koden skal befinne seg? 2. Må kortet verifiseres med denne koden før jeg kan bruke paypal kontoen min til å betale for varer på ebay? 3. Må jeg overføre penger til paypal kontoen for å kunne betale for varene på ebay? 4. Dersom svaret på forrige spørsmål er JA, kan jeg da overføre penger til paypal kontoen før kortet er verifisert med den 4 siffrede koden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Du trenger ikkje verifisere konto opp mot kortet,men enkelte selger kun til de med verifisert paypal konto. Eg verifiserte min,og etter en dag eller to stod det på nettbankens kontoutskrift et nr på den aktuelle transaksjonen. Du trenger ikkje overføre til paypal kontoen,den trekker rett fra kontoen din ved et kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Går ut fra at jeg må verifisere kortet siden jeg får beskjed om at "Denne transaksjonen overskrider den gjenstående sendegrensen. Knytt til og bekreft et debet- eller kredittkort for å heve denne grensen." når jeg logger på paypal for å betale de rundt 2000 kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 ja da må du verificere kortet, på kontoutskriften står den 4 sifret kode, den er litt vanskelig å finne, men den er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå