lillepål Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Selger mine orginale felger fordi jeg har fått tak i breiere felger. Trur de er 8JX17 ET:20 Felgene selges uten dekk. Felgene skal være leveringsklare neste tirsdag (7/7-09). Den ene felgen hadde et litte møte med en fortauskant den første snø-dagen i fjor, så den har noen sår og mangler litt klarlakk fordi det vart en bulk der (som nå er rettet opp igjen). det er nok fortsatt litt kast i den for det rister litt i hastigheter mellom ca 80 og 110. Men de andre tre felgen er helt greie. Skal prøve å få lagt ut nye bilder i mårra. Er vel samma felgene som gs selger med detta delenr: 36111093531 I linken under her er det gamle bilder av bilen med de felgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 bomp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 hvor mye hadde tenkt deg for felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 har ikke helt bestemt meg for om jeg vil selge dem, så kom med bud, får jeg et bud jeg syns er greit, så går de. bare kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 er felgene fortsatt til salgs eller? byr 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 felgene er ikke til salgs lenger. prøvde å kjøre med 18 tommere på veien her hjemme, men de holdt i 2uker, også slo jeg lufta utt av to av dem, da jeg kjørte med henger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå