Bmw P0wer Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 skal bytte olje på min M50B20, gått ca 230k og ser at på GS har di tilbud på Castrol GTX Prof15W-40 olje, er de en grei olje til motoren min? vist ikke tips meg om en bedre hehe lurer og på hvor mye olje m50 motoren skal ha med nytt oljefilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xploticx Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 5,75 liter olje inkludert filter, er nok bare å fylle på med den castrol olja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 oki andre som mener at olja er grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Mekonomen har tilbud på Castrol edge-olja. Bør funke bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Mekonomen har tilbud på Castrol edge-olja. Bør funke bra den Har en grei liste med ting eg skal bestille fra GS så er derfor eg luerer, er de enkleste for meg, da de er go time + ferge til nermeste mekonomen, men er olja grei eller blir den for tykk eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Aha GS har vel peiling, så den er sikkert bra den olja. Er vel bare å ta en tlf å høre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Om du kan sende meg skiltnummeret ditt på pm så kan eg sjekke ka bilen din bør ha. Sitter på jobb nå. (Mekonomen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå