Litjhaug Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Ønsker å kjøpe Touring-skjørt til E30 Ønsket var svarte... men tar det jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 ingen som har liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Jo, har svarte, ser mest ut som ulakkerte sideskjørter 2 delt til E30 touring, et ligger løst og et står montert på bil. Om interesse kan det gjerne ordnes bilder. Pris; 800 + frakt. Mvh Ørjan Hovland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Å da er det med alle fester å klips? Bilder: ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Litt usikker på hva som følger med av klips og fester. Skal ned på verkstedet en tur litt senere, skal da få tatt litt bilder og sjekket med hva som er inntakt av klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 det høres bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Her er det en liten bit som er knekt, men jeg vet ikke helt hvor mye det har å si. Ellers er det noen klips der, men ikke alle, så noen må nok byttes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 da tror jeg at jeg kjøper de helt nye i stede... koster bare 1700 med alle klips å fester... Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå