Chris_ Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Heihei Ettersom jeg skal flytter opp og ned mellom Hedmark og Hobøl etter sommerferien, så hadde det vært greit for meg å fått solgt den stasjonære PCen min, og fått kjøpt inn en laptop Selges eller byttes i laptop Kom med forslag Specs: 4 GB RAM AMD 6400+ -3.22 GHz prosessor(x2, så det lbir 6.4) GeForce 8600GT - 256 MB DDR3 RAM 460 GB HDD (300GB harddisk(S-ATA)+160GB harddisk(IDE-disk)) 550W strømforsyning om jeg ikke husker helt feil. Den andre jeg hadde tok kvelden, så jeg kjøpte en ny av en kompis Skal sjekke det opp Medfølger: - Trådløst tastatur(utrolig nyttig, og deilig å skrive på) - 17" flatskjerm - 5.1 surround anlegg - spiller god lyd, og er veldig enkelt å montere Pris: Gi meg noen bud Innbytte i bærbar PC er som sagt også aktuelt (Dumme bud kan dere spare dere for)
nitrox111 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 skrive pris her kanskje ? så flere gidder og tenk på om den er noe for dem kanskje
Chris_ Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Rundt 6 lapper tenker jeg Går nok ikke noe lavere, med tanke på at du får med et surround anlegg som spiller meget bra(glassene i skapet oppe klirrer), mus, tastatur OG skjerm
stokke Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Hva skal du ha for bare pcen? altså uten annlegg, mus tastatur og skjerm osv...
Chris_ Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Beklager for sent svar.. Men ser helst at jeg selger alt samlet, siden jeg ikke trenger en skjerm og anlegg osv uten en PC hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå