Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er på utkik etter en motor til bilen min. Det jeg leter etter er en m20, som er helt strøken, går som den skal. Ikke noe pakningsproblemer, og motoren skal gå fint. Bare og si i fra om dere har en m20, kommer på det samme om det er b20,b23 eller b25.

Venligst angi pris og info om motoren hvis dere eventuelt svarer :)

PS. motoren må passe til min preface.

mvh. Christian Aakre

• 2 weeks later...
Skrevet

Utenfor ditt området kanskje. Men har en M20B20 som sveiv og gikk for 2 år siden, det var sist jeg startet den. Har stått med olje inntil for ca. tre måneder siden, da jeg måtte ha bunnpannen. Km stand, uvisst. Tikket godt sist jeg startet den. Pris, 500 kroner.

Skrevet
Heisann.

Er på utkik etter en motor til bilen min. Det jeg leter etter er en m20, som er helt strøken, går som den skal. Ikke noe pakningsproblemer, og motoren skal gå fint. Bare og si i fra om dere har en m20, kommer på det samme om det er b20,b23 eller b25.

mvh. Christian Aakre

jeg har en m20b23.

Skrevet
Heisann.

mvh. Christian Aakre

skal du ikke ha min da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...