bmwJon Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Selger et nesten komplett svart skinn interiør til coupe, mangler kun dørtrekket til førerdøra!.. (har også et sett med orginal felger tilsalgs, som selges billig) er ikke strøkent, men en skinnbehandling fikser dette...budet starter på 4000,- Er du ikke interesert i å kjøpe, så la vær å skriv noe her!! prøver å holde en ryddig annonse for en gangs skyld:) edit! har sett nærmere på interiøret nå og lister opp følgende mangler: - bakre sidetrekk v.side, er lista på baksiden hvor klipsene sitter, borte! -førerstol, mangler håndtaket oppe på v.side. det til å vippe ryggen(for å slippe ut/inn folk), og håndtaket til å skyve setet fram/tilbake(går an å skyve setet!)! men dette tror jeg ikke det er noe problem å få tak i.
bmwJon Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 beklager, har vært så opptatt i det siste, men skal komme med bilder imorgen!
bmwJon Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 sports seter:).....NÅ KOMMER DET BILDER FOLKENS! OPP OPP!
bmwJon Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Gulvtrekk/taktrekk/hattehylle tilsalgs?? desverre, er kastet for lenge sia:)
bmwJon Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 er som sagt ingen kunst å fikse det som er galt..er både billigt og enkelt!
Steffen89 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 ikke solgt ennå? gir deg et bud på 3000 grunnet frakta, for det koster endel å sprette dem opp for å bytte den delen(fått fikset det tidligere) pluss at det bar preg av slitasje.. ikke se på dette som skambud, men jeg vet hva det koster, uansett så dytter jeg siden din på topp igjen=)
///Mysild Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hvor mye for dørtrekket til passasjersia? hvis du vil selge kun det da? trenger det sårt... har vært på leting i 2 år nå, desverre mange useriøse folk her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå