Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bmw 318 91 mod.. (e36).. der står orginalt en m40b18 motor

lurer på om de går ant å sentte inn en m43b18 motor.. eller m42b18..

husker ikke vilken de var..

eller er de mye som ikke kommer til å virke

Skrevet

Å bytte ut en M40B18 med en M43B18 er minimal oppgradering. M43n går iallefall ikke noe bedre, men du slipper jo registerreim skifte hvert 3. år..

En iS M42 motor høres veldig fornuftig ut. Litt mer puff, og mer moment.

Skrevet

å veldig kjekt å få halvert km standen å sleppe denna helvettes ventil tikkinga:D

var ikke meininga me effekt oppgradering enda. skal ha noe som er stabilt. så får vi se på neste bil. som blir litt nyere

Skrevet

men i å me at m40 har rotor å fordeler. å m43 har 4 coila. om jeg ikke har misforstått. må jeg vel få med coilene. hvis ikke jeg gjør de så koster de vel sjorta? å er jo ingen plass å sette de. har ikke bytta motor før så no sitter dere sikkert å ler dere hjel

Skrevet

ler han. hehe... nei ler jo ikke, en gang må være den første, anbefaler å bytte til m42 om du skal bytte, mye mer driftsikre motorer, samt at det blir lettere for deg pga starsperre etc. i tilegg har du jo en her oppe som vil selge til deg.

Skrevet

motoren er i hus for lenge sia:/

så de må nokk bli den m43n. men hvordan overgå eller koble startsperre på bilen da? ingen ting er vel umulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...