pelle85 Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Hei: ny på forumet og er eier av en E39 som jeg har som bruksbil. Jeg får ikke åpnet bakluka(sedan), grunnen er at motoren ser ut til å være død. snakket med brennes auto, og det mente jeg måtte ta vinkelsliperen fatt bak skiltet. Det er et hull mellom setene men tror ikke det hjelper meg så mye. veldig takknemmlig for tips, da jeg helst vil slippe å kappe og sveise i bakluka, men tror jeg snart tyr til sliperen hvis jeg ikke finner en løsning. mvh per egil
Rogern Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 En kompis av meg kom seg inn igjennom armlenehullet (les: tynn) i en e30 jeg har da jeg hadde mistet nøkkelen, men bagg.luka var åpen. Så det er faktisk mulig
pelle85 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 problem løst det hjelper å vri veldig hardt på nøkkelen
CHS Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Har fått samme problem som deg, bare at motoren min fungerer, men lager en høy og rar lyd. Luka åpner seg derimot ikke. Virker som at et stag har knekt eller noe.. Tør liksom ikke dra så veldig hardt til med nøkkelen, er redd for at den skal knekke. Får prøve og spraye inn noe WD-40 før jeg prøver videre senere i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå