EsrEveR Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Har et sort sports skinn interør fra en 530i V8 i bilen min og når jeg kjøpte det og det kom på døra så var det en knapp på hver side på baksetene nede med bena. det er en pil opp og ned. jeg tenker det er får å justere høyden på setet men hvem hvet? så jeg håper på om noen kunne ha fortalt meg hva det er, finner ikke noe på GS sine kart heller:/. har desverre ikke bilde av det men kunne ha skaffet hvis dere ønsker. Takk for alle svar. Mvh Ole Kristian
Kai-P. Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 De knappene er til å justere nakkestøttene opp og ned..
EsrEveR Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 De knappene er til å justere nakkestøttene opp og ned.. hmmm... satt å tenkte på jobb i dag. hvordan det kan være til det når det ikke er noe tilkobling til ryggstøtten. men det kan være det er forskjellige seter menmen... takk for hjelpen any ways
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 på E38 sitter jo nakkestøttene fast i bilen. og ikke i sete ryggen. kan jo være samme på din? i de røde ringene ser du feste til nkestøttene mine. de er bak seteryggen. og er de elektriske sitter det en liten motor der. mulig det er sånnne fester i din bil også.
EsrEveR Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 på E38 sitter jo nakkestøttene fast i bilen. og ikke i sete ryggen. kan jo være samme på din?i de røde ringene ser du feste til nkestøttene mine. de er bak seteryggen. og er de elektriske sitter det en liten motor der. mulig det er sånnne fester i din bil også. mange takk:) med bilde å greier. skal skjekke i morgen tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå