leif harald Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 hehe faen så tragisk, de vekte bare bilen og sjekka chassinr. så fikk jeg kjøre videre. de andre 2 e30en sjekka de bremser, dempere, foringer, lys, motor OSV.. Så nå skal vi inn i ferja og kjøre der motoren står å legge oss inn på hotel så henter vi motoren i morgen tidlig så er det hjemmover
Thunegutt Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Er det DU som har kjøpt S54 motoren hos Eklund i Sverige?
leif harald Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Er det DU som har kjøpt S54 motoren hos Eklund i Sverige? Stemmer, kom hjem får ca 3min siden Hadde du også lyst på den eller Ringte på den 2 timer etter den kom for salg Edit:
leif harald Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Forresten, noen som har litt peiling på svinghjul og clutch å sånn eller. Tenkte å bruke et S50 svinghjul på s54en min. Så lurte jeg på om jeg kan bruke trykkplate og clutch også ilag med S50B30 kassa og s50 svinghjule, og evt hvilken starter må jeg bruke?
M3 Yngve Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Gratulerer med grom motor. Kan bruke S50 svinghjul, clutch og kasse. Da passer S50 starter og S54 starter. Hva fikk du med på motoren, hvem mod er den? Hadde de en hel bil der nede?
leif harald Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Gratulerer med grom motor. Kan bruke S50 svinghjul, clutch og kasse. Da passer S50 starter og S54 starter. Hva fikk du med på motoren, hvem mod er den? Hadde de en hel bil der nede? Takk, da blir det bra, kompiss har masse S50 deler jeg kunne kjøpe. Ehm motoren er en 2004 mod tror jeg det var med service hefte og sånn Motoren manglet fek svinghjul og starter ellers er det innsug osv, ikke eksos manefoiler heller.
leif harald Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Ja, prøvde å by over også hehe haha, såpass Ja tror ikke det var noe dårlig pris
Torek Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 fy satan! grattis!! dette ser ut til å bli en e30 HELT etter min smak!
leif harald Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 fy satan! grattis!!dette ser ut til å bli en e30 HELT etter min smak! Takk, da har vi lik smak Din er helt etter min smak også, skulle bare hatt noen breeeeie felger
leif harald Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Etter noen timer med søvn fra sverige turen gikk jeg løs på e30en. Kl 11 i dag morres Så begynte det og skje ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå