Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem skal mappe så de vanosene skal virke ordentlig da? Og ikke minst betale for det?

PPF mente de måtte ha dagesvis for å få det til. :shock: Å de kan jo "litt" om wipec liksom.

Hehe såpass, vi får se hvordag det går. Ganske dyktig han som kobler også så :) Husker ikke hva han heter han som vi skulle dra til og mappe.

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var jaggu meg m3 girkasse, clutch, svinghjul, girkasseoppheng å trykkplate i hus også :) Skal demontere bunnpanna i morgen å sende den til Yngve pga litt sveising så når den er klar skal motoren nedi :D

IMG_2667.jpg

IMG_2668.jpg

IMG_2669.jpg

IMG_2670.jpg

Skrevet
Blir bra dette leif! Frode du har vært og handlet hos eller? Var det ikke dårlig trøstelager på den girkassen der eller fikk han fikset det?

Frode jam an har 3 kasser, tror det var en av de andre det var dårlig trøstlager på. slarken i dn tappen man kjenner om trøstlageret er dårlig på?

Noen som kan fortelle meg om det har noe og si om røra fra spjeldet går på strått inn i innsuget eller om det må bøyes slik at det går "rett" inn sånn som på bilde nedenfår?

Planen er og ha trakter inni innsuget så det har kansje ikke så mye å si om røra går litt skrått inn sålenge traktene står rett eller?

innsug.jpg

Skrevet

Ingen som har en formening ang det innsuget oppforbi?

Jaja, siste innspurt før jeg reiser offshore igjenn. Har sett i motoren IGJENN og prøft girkassen på, ser ut til og passe helt perfekt, uten noen som helst modding. Har også laget litt tegninger på alu innsug så muligens jeg kapper opp noen plater så jeg hvertfall har det klart.

Er bare å håpe på at M3Yngve får bunnpanna mi og hans fra sveising iløpet av 2-3 uker sånn at jeg kan skrue motoren isammen komplett og sette den nedi og bolte alt fast :)

Skrudde bort bremsekraft forsterkerne også får å se hvordan orginalinnsuget tok seg ut oppi der

Skibsplast001-5.jpg

Skibsplast002-6.jpg

Skibsplast003-6.jpg

Skibsplast004-5.jpg

Skibsplast005-5.jpg

Skibsplast006-5.jpg

Skibsplast007-5.jpg

Skibsplast008-5.jpg

Skrevet
carbon eller alu innsug :D

Carboninnsug var jeg gira på å kjøpe helt lit jeg snakket med en kar som hadde det og han påsto at forman under/bak var lik, så det vil ta baki BKFen :?

carlhaakon: Ja må holde det gående nå om jeg skal bli ferdig til sommeren :wink:

Bimmersimen: takk, håper den er oppe å går til sommeren at jeg får komt meg på noen bimmers treff og vist hva motor som skal stå i e30 :lol:

Skrevet
Bare å lage til aluinnsug med en gang slik at den er klar for turbo :whoa:

Haha, turbokongen sjøl då :lol: Har skrevet ned noen mål på hvordan innsuget må være nå så muligens jeg hvertfall får platene kappa opp så det bare er å sveise de isammen når den tid kommer :)

Men den tegningen over ang innsug, vet du noe om det ?

Skrevet
Bare å lage til aluinnsug med en gang slik at den er klar for turbo :whoa:

Haha, turbokongen sjøl då :lol: Har skrevet ned noen mål på hvordan innsuget må være nå så muligens jeg hvertfall får platene kappa opp så det bare er å sveise de isammen når den tid kommer :)

Men den tegningen over ang innsug, vet du noe om det ?

Versjon 2 er vel den beste, men om hvor stor/om noen forskjell det er skal ikke jeg uttale meg om. Den likner iallefall mest på s50b30 traktene..

Skal du lese litt om innsugslaging/luftfløde er dette en god tråd: http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=127863 er en kar som har lagt mer arbeid/research i innsuget enn mangen gjør i en hel bil ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...