lorensius Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 bilen min er 88 og eksosen har ikke katalysator, kan det være en av grunnene? det er en 535 og den blir jo til tider daukjørt siden det er automat og jeg bor i by.. kan det hjelpe hvis den får blåst seg oftere?
525i1991 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 kan være toppakning i verstefall....men siden du bor i by og det bli mye småkjøring er det nok bare kondens i eksosanlegget, ikke farlig.
Tor e46 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Garantert kondens i eksos som nevnt over dette forekommer nok spes når det blir mye småkjøring da eksosanlegget ditt ikke blir skikkelig varmt og dermed ikke fått tørket opp! Hadde det vært toppakning tror jeg det oppstår mye røyk skal ikke si for sikkert men tror ikke du trenger å bekymre deg! Ser veldig ofte når jeg ligger bak biler at det kommer vann ut av potta spessielt ved pådrag. Dette på nye som gamle biler! Mvh Torstein.
lorensius Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 det er bra å høre:) toppen er ny ser dere så hadde blitt liv i leiren om den var gåen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå