Branda1 Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Tusen takk for info angående kort styringa! Vett ikke helt om jeg tørr og gjøre det ;P Tror jeg bare kjøper et brult instrument panel hehe! Lurer på om det blir lakering på bilen nå etterhvert! Tror det blir fint med samme farge eller ? kanskje litt mørkere? Får jeg ikke problemer med 60/40 senking ? får jeg på like felger da? eller må jeg valse? tror jeg går får 40/40 vist ikke for har noe ant å si om den saken jeg skal nok få på no styling også! så må se hvor mye jeg tørr å senke den etter stylinga vill ikke ha så veldig mye problemer med humpler osv! det blir bare tull! Får jeg på 17'' vist jeg senker 60 forann ? Vanskelig å få godkjent senkesett? eller er det bare TUV papiere så er alt i orden ? Takk for alle svar og hjelp jeg får! dere skal nok få se en sinnsykt fin bil etterhvert! når/vist lakken går i orden vill hjelpe noe sinnsykt! så sater jeg på motor til vinter, vill igrunn ikke ha et altfor dyrt prosjekt heller. (da mener jeg 100k ) Syns det nesten er tull da måtte jeg heller kjøpt ferdig, siden du får aldri igjen! :s men håper jo på å ha en sommer bil i noen år da Når det sjer noe så skal jeg nok oppdatere dere Kan noen si meg om det er 45mm / 51mm fjærbein! Leste at 4syl kunne ha begge deler ???
klodrik123 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 det du trenger for å få godkjent er vel bare tuv papirer, men du må ha bilen inn på 4hjulskontroll/spissing etter montering av senkesett, det må gjøres på verksted, og da er det bare og ta med papirene på at de har justert spissing og tuv papirene og dra på biltilsynet og godkjenne.. men har du mye andre tin g som ikke er godkjent er det veldig lurt å få ordnet dette på forhånd/samtidlig, hvis ikke ryker kanskje skiltene
GeirAndre Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 for å ikke gjøre shortshiften jalla bestiller du girstang fra z4m
klodrik123 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 har du en god sveiser blir det ikke jalla.. har kompiser som har fått "gamle" sveisere til og ordnet dette for seg, og det har fungert utmerket.. men man må ikke sveise inn for mye, for da blir det litt for kort, og jævlig tungt og gire.. kjenner du en flink sveiser og finner ut målene på shortshift, kan du jo ordne det gratis det er vell et ord vi liker
Richirich Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 gratis er uten tvil et ord vi liker ! om du ikke har mangellapp på senkesett bør du ordne sånne feil som de kommer til å se ja, ellers kan de klippe
Branda1 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Jeg får 40/40 senk i posten nå! dempere å fjærer! vett ikke om det er Tuv papirer på de:o vist det ikke er det går det ann å skaffe det ? eller bare lakke de sorte? så er jeg kanskje heldig at de ikke ser det ? skal jo ha på styling osv, så kanskje de tror at stylinga gjør den lav
Branda1 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Nå har jeg Bestilt lakking ca Samme Farge! all rust blir tatt, blir spoiler bak, skjørt rundt hele, bakrute senker, lykt spoiler nytt instrument panel med hviter skiver og turteller, kanskje nytt ratt, og klare sota blinkere kanskje skinn intriør! speil ville jeg har orginalt, men lakka i samme farge som bilen senk 40/40! Kommer til å bli døds bra Skal prøve å få bilder underveis ut her :D
Branda1 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Bump ja Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med motoren ? må jeg skifte den ? eller kan jeg hive turbo på den å få 50-60 hester mere? uten å gjøre altfor mye? Bremser ? er det en plass jeg kan kjøpe noe rått noe ? som ikke koster altfor mye ? med papirer på ? Kommer bilder på på bilen om ca 3 uker satser jeg på
Branda1 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Skal snart få ut bildene av styling sette
klodrik123 Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Skal snart få ut bildene av styling sette fått montert det?
Branda1 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Nei har ikke det Men vett ikke navnet på det håper på å få bilde av det løpet av kvelden blir montert om ca 2-3 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå