aottesen Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Har en M20B20 som vi akkurat har overhalt. Topp, vippetøy, ventiler, plugger, alt som har med innsug osv. har blitt byttet. Det eneste som var noe å si på, var at manifoilene var -noe- rustet. De første to ukene gikk den MYE bedre enn den har gjort på årevis. (520i manuell). Men, nå har plutselig eksosmanifoilen begynt å lekke noe innforj***i, og jeg føler bilen har begynt å lugge på 2. gir ved fullt pådrag. Har dette noen sammenheng, eller er det noe annet? Den virker mye mer tafatt på alle girene igrunn, og drikker ca. 1,2-1,4 på milen.
aottesen Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Det er det. Kan det være den er fjuskete fordi lamda sitter på andre siden av lekasjen kanskje?
Ballder Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Ville ikke tro at den skal direkte fuske grunnet dette, men at det blir feilmåling og at bilen kan oppleves som jagete under pådrag vil jeg tro er en mulig konsekvens.
aottesen Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Fuskete var vel gjerne feil ordvalg - jaging passer perfekt. Men, den føles også slappere..
ehrnst Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 om lekkasjen er før øambda så vil det ha utslag på blandingsforholdet som sagt. aner ikke hvor mye feil det blir, kommer an på lekkasjen, men du vil jo få mer bensin enn du trenger. hvordan ser pluggene ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå