krofarn Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hei, hvis motoren min skal gå til svarte. Hvordan skal jeg gå fram for å bytte motor på bilen min på en lovlig måte? Kan jeg sette en 318is motor istede for en ny m40 motor som har den forbarskade feilkonstruksjonen?
knut_olestad Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Først og fremst må motoren være samme årsmodell eller nyere, Så må du skrive en søknad til biltilsynet. Om de er positive må du bytte de delene som er forskjellige på 316i og 318is, dvs bremser og slikt. Men start med å ta en telefon til din lokale trafikkstasjon for tips om søknad og slik Lykke til
krofarn Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Nytt spørsmål, er det ikke samme deler på 316 touring og 318is? vet at jeg har samme bremser som 325
babjorn Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Mulig jeg tar feil men er vel 318is som har samme understell som 325i,utenom fjærer..men ikke hlet sikker.
krofarn Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 har vært å sjekka.. min bil har samme bremsesystem og understelldeler som 325. Trur alle de siste e30 touring hadde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå