LarsGøran Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Sliter med den ene nøkkelen til min X5, den reagerer veldig dårlig og til tider ikke i det hele tatt. Har skjønt at det er oppladbart batteri i disse nøklene. Er det rett og slett at jeg kjører for lite? Har veldig kort avstand til jobb, er da den krangler mest. Så er det rett og slett at disse nøklene ikke tåler korte kjøreturer?? Mvh Lars Gøran
LarsGøran Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Bare for å følge opp litt, så er nøkkelen totalt død idag..
E46Johnny Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hvis du har den nøkkelen som lades av bilen så trenger du bara å kjøre en tur som tar en stund for å lade opp battereiet i nøkkelen, hvis du altid kjører korte turer vil bilen sitt batteri også like en tur på noen timer, slik at det også blir helt oppladet.
LarsGøran Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Takk for svar. Bilen får nok strøm, er frua som bruker den mest, men siden jeg har noen fantastiske arbeidstider, så bruker jeg bilen på natta når hun sover. Hun har ingen problemer med sin nøkkel.
mudbug Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Hei! La nøkkelen i postion I og kopler på lader enten i noen timer eller på en fri dag. Passer best på søndag.
LarsGøran Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Hehe, gode forslag detta her Trodde ikke det holdt med at nøkkelen stod i trinn 1 for å lade, men da er det jo genialt
LarsGøran Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Forresten, bilen piper tre ganger når jeg putter i nøkkelen (skjer ikke bestandig), noen som vet hva detta er??
mudbug Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Har du prøvd med tannbørsteslader?Det er samme prinsipp som lader opp tannbørste. Den bruker indukjonsfelt for å lade opp. Du lar nøkkelen på tannbørsteslader i ett døgn for å se den virker etterpå.
mudbug Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 du kan lese denne tråden for å bytte batterien, men bruker luftvarme for å demontere deksel i stedenfor skjæring opp nøkkenelen. EDIT: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p ... 7956fa9088
BMW-Marianne Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Har faktisk ett helt nytt nøkkelsett med 2 nøkkler og en hvit boks liggende om det trengs.. Org BMW .. Ring 45456131 Mvh Marianne
LarsGøran Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Det løste seg enkelt og greit når jeg programerte nøklene på nytt..
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 min nøkkel til E38 kødder også. hvordan programerte du nøkkel?
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 min nøkkel til E38 kødder også. hvordan programerte du nøkkel? 1:Sett nøkkel i tenning, vri til postisjon II (rett før bilen starter) og ta ut igjen. 2:Trykk og hold inne "lås opp" knappen, mens du trykker 3 ganger på "lås" knappen. 3: Bilen kvitterer med å låse og låse opp igjen! Gjenta nøkkel nr. 2 i samme prosess. Prosedyren gjøres innen 30 sekunder for alle nøkkelene.
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 hmmm. nøkkel 2 virker ikke "lås" knappen. hva gjør jeg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå