miils Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 driver å ska skifte foring i bakaksel som står i spindel huset. men den e eira fast i aluen rundt. så lurte jeg på om d er mye arbeid å skru ut spindelhuset? hvordan er det å løsne luft belgen? mye arbeid? det er nr 2 jeg skifter. må dra på et verksted å få presset den foringen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 haster litt, er på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Luftbelgen løsner du ved å først ta ut sikringen til systemet, deretter skrur du opp luftrørene så trykke synker. Så er det bare å løsne bolten i bånn... Det er jo en del å løsne for å få få ut spindelen, så hadde det vært meg så ville jeg gjort en od del for å unngå det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Jeg løsnet disse ved å bruke gjenge stang, noen piper og stålrør av rett dimmensjon. Minnes jeg måtte slipe til noe spor i stålrøret. Skrudde en da av på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 æ må av me den før å fa av spindel huset. kordan sikring er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ingen som kan hjelpe her i trondheim?? i malvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Har du husket å ta av låseringen? (nr: 3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 ja den har æ tadd av, men foringa e eira fast i aluen rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå