opium Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Jeg har en haltech e6x ( Bare boksen) Jeg lurte på om noen kunner sette opp en komplett liste med hva jeg trenger får å få dette på en m50 motor med alt av coiler sensorer osv? Evetuelt hvor jeg får kjøpt dette. må kjøpe nytt lednigsnett, Hva får jeg med på det, å hva trenger jeg i tilleg? Litt grønn sjø så håper på svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opium Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opium Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Det er da mange som har m50 å haltech der ute! Dere må da ha noen tips:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agares Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 prøv http://www.krbtrading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opium Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Flere som har eller vet av noe?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå