Melkvik Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hallo! Skal snart til å bytte min m20b20 ut mot en m20b25 90 mod. Vet att motorkontakt og div skal passe sammens og att ledningsnettet generelt er en grei jobb. Har et par spørsmål likevel, og det er følgende: Radiator? har en splitter ny radiator på min preface e30, går det an å bruke denne eller må man ha facelift radiator? Har en kompis som sier det er bare å bytte over vannpumpen fra b20 til b25, er det noen som har gjort dette før? Annet er girkasse? kan bruke den som står i b20 ja? og motorfester? er forskjellige motorfester på 325 er det ikke? Håper på svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 bunp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 du kan bytte vannpumpe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 du kan bytte over vannpumpe som ehrnst sier;-) da kan du bruke radiator og vanntank som du har nå motorfester og girkasse kan du også bruke fra b20'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 jeg bumper denne med ett spørsmål angående samme motorbytte. på facelift b25 er det 3 slanger som har med bensin å gjøre, men på preface b20 er det bare to. hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå