R Andersen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Selger 4 stk. Falken Azenis semi r-dekk i dim. 225/45-17. Mønsteret er som nytt. Dekkene har vært montert på felg, men kun kjørt et par km. for å flytte en bil fra A til B, og det bekreftes ved at grønn strek på dekkflaten fremdeles er der. Dekken er produsert i uke 30 i 2004, men har vært lagret tørt og mørkt, så gummien skal fremdelse være bra. Har ikke bilder av mine dekk, da kameraet mitt gikk i stykker i går, men legger ved et par bilder av hvordan dekket ser ut. Prisidè kr. 2000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hvordan er disse å kjøre med i forhold til vanlige dekk? Er de noe dårligere på f.eks. regn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Jeg har ingen erfaringer med dette dekket, men jeg har kjørt en del med r-dekk (Toyo R888) som har mye mindre mønster enn dette, og det fungerer meget bra i lett regn. Det vannplaner nok lettere enn et vanlig dekk, men det går ann å bruke hodet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 send meg gjerne en pm med pris inkl frakt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Prisen er kr. 2000,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Du skriver semi R dekk. Hva er hovedforskjellen på full og semi R, disse og f.eks R888? Hadde tenkt å kjøpe R888, men disse er jo i veldig rett dim til meg. Kan kjøpe dem om de har liggnede egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Disse har samme oppbygging som et r-dekk, dvs at de har stive dekksider, men har samme gummiblanding som vanlige gatedekk. Dekkene blir sannsynligvis hentet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Gi meg et pip om du ikke får solgt dem da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg