kimandre88 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hei. har en e36 og takluka vil noen ganger ikke lukke seg. men hvis jeg venter 10 min etter jeg har prøvd første gang, lukker den seg med en gang. Noen som veit hva detta kan være?? Noen ganger lukker den seg med en gang jeg trykker
Glennski Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Ta vekk sparkepanelet under rattet og se etter et blått relè. Dette er komfortreleet. Det kan være at det er defekt, men på min så var det dårlig kontakt der. Jeg tok det ut og pusset litt på polene og satt det inn igjen. Alltid funket hver gang siden Lykke til
kimandre88 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 har vært og kikka på det nå. var ingen ting og pusse på der. Var helt fint og blankt. Men har ett annent problem også. når jeg skal låsen bilen må jeg låse den 2 ganger for at den skal låse seg. 1 gang går låsene ned og opp igjen. når jeg låser 2 gang blir de nede. Noen som veit hvorfor?
Glennski Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Ledninger som har slitt seg, enten i dørene eller gjennomføringa til bakluka. Sentrallåshjernen får feilsignal, trolig pga. kortslutning i kabelklysene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå