Rune H Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hei! Jeg skal til å bytte støtdempere foran og bak på min 2000mod 320DT Er no fersk på BMW. Er det noen deler jeg bør bytte i samme oprasjon? Støtdemper topplagre,foringer,støvbeskyttelsekapper?? Jeg ar sett at koed har billige AL-KO dempere,Noen erfaringer? Har fått pris på kr 6000 for Monroe og Kyb dempere,Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Mener koed har komplette senke sett til rundt 4000 kr rundt hele bilen.. Bytt kakkel stagene framme, har de på koed til ca 200 pr stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Ta topplagrene også! Hvis disse må byttes etter at nye dempere og fjærer er kommet på, må du ta hjulstilling enda en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune H Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Takker:) Men kånebilen skal ikke senkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune H Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Da ble det 4 stk Boge støtdempere på meg topplagre,dempeputer og støvkapper fra http://www.schmiedmann.no/ Kr 6450 inkl frakt. Ganske bra pris Mekonomen,Meca og Bilxtra skulle ha kr 7000 for kun dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå