Helleberg Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Bilen så ut til å virke bra den Helleberg! Fikk ikke sett så mye, men det jeg så virka jo bra S38 er tingen veit du Var veldig misfornøyd etter første test, men fant ut at det var under 1 bar i bakhjula Men fikk fyllt de med 4+ så ble det brått bedre. Veldig fornøyd så langt, men må få byttet clutch, svinghjul, bremser og oljekjøler. Så du kom bak meg, men da var det tomt for dekk Ser ut som om du har funnet flyten ihvertfall
endre88 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 digget bilen din med 20'' eg hehe akurat passe ;D
Rune B. Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Bilen så ut til å virke bra den Helleberg! Fikk ikke sett så mye, men det jeg så virka jo bra S38 er tingen veit du Var veldig misfornøyd etter første test, men fant ut at det var under 1 bar i bakhjula Men fikk fyllt de med 4+ så ble det brått bedre. Veldig fornøyd så langt, men må få byttet clutch, svinghjul, bremser og oljekjøler. Så du kom bak meg, men da var det tomt for dekk Ser ut som om du har funnet flyten ihvertfall Sitter litt i overkant med så lite luft ja. HAr brukt 3 bar i hjula jeg, men det er kanskje en idè å bruke enda mer. Er clutchen dårlig? Er avhengig av bra clutch. Jeg bruker svinghjul fra tidlig M30 motor, og trykkplate fra 535i sammen med 6 puch sinterlamell fra KRB. Det fungerer fint, og er ikke vanskelig å kjøre med. Sliter du med fading på bremsene? Kan anbefale K-sport! Var trivelig å få til en og annen sladd på Våler også. Har aldri sladda der før, så var redd det var for lite effekt i bilen. Skulle gjerne hatt litt mer effekt i høyresvingen etter cafeèn, men ellers holdt det i grunn.
Helleberg Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Bilen så ut til å virke bra den Helleberg! Fikk ikke sett så mye, men det jeg så virka jo bra S38 er tingen veit du Var veldig misfornøyd etter første test, men fant ut at det var under 1 bar i bakhjula Men fikk fyllt de med 4+ så ble det brått bedre. Veldig fornøyd så langt, men må få byttet clutch, svinghjul, bremser og oljekjøler. Så du kom bak meg, men da var det tomt for dekk Ser ut som om du har funnet flyten ihvertfall Sitter litt i overkant med så lite luft ja. HAr brukt 3 bar i hjula jeg, men det er kanskje en idè å bruke enda mer. Er clutchen dårlig? Er avhengig av bra clutch. Jeg bruker svinghjul fra tidlig M30 motor, og trykkplate fra 535i sammen med 6 puch sinterlamell fra KRB. Det fungerer fint, og er ikke vanskelig å kjøre med. Sliter du med fading på bremsene? Kan anbefale K-sport! Var trivelig å få til en og annen sladd på Våler også. Har aldri sladda der før, så var redd det var for lite effekt i bilen. Skulle gjerne hatt litt mer effekt i høyresvingen etter cafeèn, men ellers holdt det i grunn. Hadde sinterlamell på E30 og syns det funket fint, ble ikke kontant nok med den orginale på M5èn. Tenkte å bytte svinghjul samtidig da det er en sånn dobbel masse sak som veier 14kg+ Vurderer K-sport, men det må bli litt senere, tar det viktigste først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå