Gumball3000 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Vinduene går den cm ned når du åpner dørene, og opp når de lukkes,men ingenting skjer når du du trykker på knappene for åpning og lukking av vindu.. Det samme gjelder takluka og, den går ikke i noen som helst slags retning..helt stilt er det faktisk. Er det noen som har peiling på hvordan jeg skal angripe dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Bytt komfortrelèet ditt. Det sitter under rattet. Ta vekk sparkepanelet og se etter et blått relè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg prøvde det faktisk før i dag,men det skjedde ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Da er sikringen gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg trodde jeg hadde sjekka sikringene og altså, men vet du hvilket nr det er? Er det 14? eller er jeg helt ute nå? Takker for tilbakemeldingene uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Litt usikker der.. Hva står det på nr 14? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Fensterheber (nur fur 2-turer) nr14 (30A) Ikke godt å vite for en som ikke kan tysk dette, vet ikke av en oversettelse på alle de sikringene vel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Har målt litt nå, det er konstant 12v inn på motoren, og 12v inn når jeg trykker på knappen..ER det motorene som kan være brent da eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 er ikke bryterne dine som er gåene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Det klikker inni den svarte boksen på motoren når jeg kobler til den pluggen med tre hull i, og ei ledning på.. Hva kan den være? og hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Er det noen som har et el.skjema eller noe jeg kan bruke på feilsøking på den styringsboksen ev kor den 3polte koblingen går henne? Står helt fast på hvor jeg skal lete for å få til dette.. Og skal det være ei rele oppe ved takluke motoren i den tilkoblingen der? og hva er delenr i tilfelle? Setter veldig stor pris på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå