warem Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Hei. Noen som vet om girkassen til en 1993mod e36 318is cupe passa rett over på min 95mod e36 318i cab??
AlXz Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Fysisk mener jeg det passer (dersom ikke is har noe helt annet enn m50/m40/m43 da..) Kasser jeg har sett fra m40, m43 og m50 ser identiske ut.., men hørt at utveksling på 4er vs 6er er forskjellig. Også mulig is er forskjellig fra andre 4ere.., så det vet jeg ikke helt ..
warem Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 ok. hmmm... æ får ringe en bmw forhandler å høre om æ får noe svar dær..
warem Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 har fådt en summelyd når jeg kjører fremover. samme lyd ,som når man får når man rygger fort....??
vetu03 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 lite olje på kassa? Er det i alle gir? har du samme lyden når du holder cluthen inne? Fikk det samme på min.. Men du kan jo bare lese av ossen kasse det er du har da, på siden så står det nummer og type girkasse. Men vil vel mest sannsynelig tro det er samme.
warem Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 har ikje sjekka olja på kassn ennu. så d kan jo være lite. er lyd i alle gir. blir borte når jeg trykker inn cluthsen....
vetu03 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 warem skrev: har ikje sjekka olja på kassn ennu. så d kan jo være lite. er lyd i alle gir. blir borte når jeg trykker inn cluthsen.... Hmm, kan være utløserlageret også da.. Men har du lyd i stor fart også eller bare når du begynner å kjøre?
Kentan-racing.com Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Prøv bilen.. Kjør så du har en 110 på nåla.. Trykk så inn clutchen... Om det da er lageret så skal det bli stillere.. Hyler det fortsatt kan det være kassa.. Alle kassene passer overens igrunn.. Noen har annen utveksling.. Men skal tro du kan bruke en 320 kasse.. har en liten følelse av at det er kassa siden lyden minner om den i revers..
vetu03 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 ja, er en slags kompressorlyd.. Gjør som kentan sier ja;)
warem Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 ja er sånn kompressor lyd... har lyd fra clutch lagret å. skall bytte d samtidig, vest æ ska bytte gir kassen. har en 318 is kasse jeg får kjøpt. for 4000. så æ må vell bære kjøpe den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå