andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Dette er 4-100 og 4-108 Jeg vet ikke om jeg vil selge, om disse isåfall skal selges så selges de ikke under 10k Om noen har noen like felger i 16" så er jeg interessert i bytte med mellomlegg fra din side, eller noen andre kule 16, 17" BBS osv.. Helt nye dekk å felger Forran - ET30 215.40.17 Bak - ET30 235.40.17 Jeg har også spacere som utgjør ET5 forran og ET0 bak, dette kan vi bli enige om du trenger disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 bilder bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116502 SIDE 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Hvor mye senket er din? Noen kantkjørte? skjeive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hvor mye senket er din? Noen kantkjørte? skjeive? Helt nye som sagt Ikke kjørt med enda, men i å med de ble satt på bilen i dag så blir det nok kjørt noen meter med. Min er senket 60mm forran å bak veit jeg ikke, har justerbart bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 aah, her leser vi hele annonsne ja :$ Syns jeg leste noe mo subbing, er det mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 aah, her leser vi hele annonsne ja :$Syns jeg leste noe mo subbing, er det mye? Har bare vært litt forran, men det er fordi bilen min er så lav forran, å jeg har på altfor stor spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå