Gå til innhold

Bytte av intriørlister i 523iA sedan 97 (e-39)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic never lurer jeg på og bytte intriør lister i min ny innkjøpte 5 serie.

Bilen er svart alle andre steder og føler at de brune mahogni listene er rett og slett forferdelige.

Har funnet ett sett på finn.no til 2500kr og lurer på hvordan er det og bytte disse listene (dette er en orginal sett)

ser at på vipauto.no selger de samme "sett" men til 850 kr, noen som har vært borti disse??

På forhånd takk.

Skrevet

Ganske kurrant jobb! Listene vippes lett ut ved å bruke noe flatt og ikke for skarpt. F.eks en tynn smørkniv med litt tape på el. l.

Girkula får du av ved å sette den i nøytral og dra rett opp (Autolat).

Senterkonsollen kan være litt vrien, men fant denne linken svært hjelpsom:

http://www.youtube.com/watch?v=QRzdTHf3 ... re=related

PS: for rundt 2000,- får du lakkert alle listene. Gjorde dette på min og jeg ble kjempefornøyd med resultatet. Amazonas er ikke såå fint :P

Skrevet

PS: for rundt 2000,- får du lakkert alle listene. Gjorde dette på min og jeg ble kjempefornøyd med resultatet. Amazonas er ikke såå fint :P

Hmm interesting.. :) Har vurdert å bytte alle mine lister også, men de er ganske dyre.. Hva slags farge interiør har du? Jeg har beige skinn med tre-lister.. Vil gjerne lakke listene svarte..:) Har du bilder av "faenskapen"? Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...