dexter86 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Kan vri om nøkkelen til tenning og til start men ingen ting skjer. Har strøm i hele bilen, alt funker untatt starting av motor. Noen som har vært borti dette før? Ingen lyd eller noe når jeg vrir om til start. har også skiftet bakstykke på tenningslåsen men hjelper ikke. Takker for alle svar! Haster!
Zitr0 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Fikk samme på min E46, da va det en kabel som var dotte fra + polen på batteriet.
steinar84 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 få en kompis til å banke på startern mens du prøver å vri om nøkkelen. kan være innslagsrelet på startern.
dexter86 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 fortsatt dødt men ikke prøvd dette med å slå på starteren... jeg begynner snart og gi faen.. hehe! sender bilen inn til rep snart isteden...
Glennski Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Skru på tenningen og koble 12V rett på starteren. Da vet du om det er ledningsnettet frem til starteren eller selve starteren som er kaputt.
MGR Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 sikker på at det bare ikke er lite strøm på batteriet? eller en av polene som ikke sitter ordentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå