BreitBau Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 PARKER bilen i depotet. For guds skyld.. Det MÅ du få prioritert.. Har sett mye rart gjennom årenes løp på jordet på Rudskogen.. Edit: Jeg sier ikke at det er garantert... Men at du aldri kommer til å få ro i sjela dersom du parkerer på jordet.. Se for deg at du parkerer bilen inne på ett diskotek, som krever at du har gått 1 km på ett jorde som i værste fall er gjørme, og at diskoteket er slepphendte med å håndheve aldersgrensene for alkohol Da nærmer vi oss..
Mr E30 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 er pga depo camping!! men det er jo ikke der det skjer da niklas! det blir bedre på party campen Ja, men breitbau har skremt meg til å parkere bilen i depoet Skal prøve å ikke drikke så mye jeg da. banekjøring > aftertrack, er min prioritering. Håper det dårlige været setter sitt spor på køene. Jeg blir grinete hvis jeg må vente i to timer og se alle "gjengangrne" komme først i køen. For så å få kjøre 1/2 heat. hadde vært typisk at feks dahlbæck hadde sneket seg forran deg å rasa i første sving haha. Men hvis du skal kjøre skal jeg faen meg sitta på noen runder ass. :whoa:
vetu03 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 PARKER bilen i depotet.For guds skyld.. Det MÅ du få prioritert.. Har sett mye rart gjennom årenes løp på jordet på Rudskogen.. Edit: Jeg sier ikke at det er garantert... Men at du aldri kommer til å få ro i sjela dersom du parkerer på jordet.. Se for deg at du parkerer bilen inne på ett diskotek, som krever at du har gått 1 km på ett jorde som i værste fall er gjørme, og at diskoteket er slepphendte med å håndheve aldersgrensene for alkohol Da nærmer vi oss.. Men så er spørsmålet, hva gjør man fra torsdag til fredag, for man slipper vel ikke inn å får parkere i depoet på torsdag om man ikke skal kjøre og ha camp det.. Dette fikk vi jo lov til i 2007, men hvet ikke ossen det blir her. Skal prøve å få tatt en tlf for å sjekke det..
Bmw 523iat Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Bmw 523iat:Det er mye bedre å kjøre over fetsund/aurskog høland. Isteden for over kongsvinger til charlottenberg. Burde ikke være noe senere nei... Var visst den ruta du skisserte vi skulle ha, bare meg som skreiv feil. Blir iallefall 4 biler som kjører fra kr.sand.
BreitBau Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 PARKER bilen i depotet.For guds skyld.. Det MÅ du få prioritert.. Har sett mye rart gjennom årenes løp på jordet på Rudskogen.. Edit: Jeg sier ikke at det er garantert... Men at du aldri kommer til å få ro i sjela dersom du parkerer på jordet.. Se for deg at du parkerer bilen inne på ett diskotek, som krever at du har gått 1 km på ett jorde som i værste fall er gjørme, og at diskoteket er slepphendte med å håndheve aldersgrensene for alkohol Da nærmer vi oss.. Men så er spørsmålet, hva gjør man fra torsdag til fredag, for man slipper vel ikke inn å får parkere i depoet på torsdag om man ikke skal kjøre og ha camp det.. Dette fikk vi jo lov til i 2007, men hvet ikke ossen det blir her. Skal prøve å få tatt en tlf for å sjekke det.. Du greier vel en våkenatt
Chris_ Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Noen fler som reiser oppover natt til fredag fra Oslo-omerådet? Mulig
Robkill Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Noen fler som reiser oppover natt til fredag fra Oslo-omerådet? Mulig Herlig! Ser ut til at jeg tar følge med en annen e36 nå (318), så om du blir med chris blir det ei lita kolonne
vetu03 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 PARKER bilen i depotet.For guds skyld.. Det MÅ du få prioritert.. Har sett mye rart gjennom årenes løp på jordet på Rudskogen.. Edit: Jeg sier ikke at det er garantert... Men at du aldri kommer til å få ro i sjela dersom du parkerer på jordet.. Se for deg at du parkerer bilen inne på ett diskotek, som krever at du har gått 1 km på ett jorde som i værste fall er gjørme, og at diskoteket er slepphendte med å håndheve aldersgrensene for alkohol Da nærmer vi oss.. Men så er spørsmålet, hva gjør man fra torsdag til fredag, for man slipper vel ikke inn å får parkere i depoet på torsdag om man ikke skal kjøre og ha camp det.. Dette fikk vi jo lov til i 2007, men hvet ikke ossen det blir her. Skal prøve å få tatt en tlf for å sjekke det.. Du greier vel en våkenatt Hehe, i campingstol forann bilen:)
destroyy Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Da ble det til at en skippet gatebil iår gitt. Få folk som gadd ta turen... samt fare for dårlig vær Men tar nok muligens en dagstur opp ditt da
vetu03 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Ny begynner jaggu været å klarne opp og nå http://www.yr.no/stad/Noreg/Hedmark/Våler/Våler/langtidsvarsel.html http://www.storm.no/vaer/våler
vetu03 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Har du ikke reist? Nope, ble til at jeg droppa å reise tidlig, reiser i 12-13 tiden i dag. Tar det veldig rolig over golsfjellet, også innom gjøvik og handler litt.. Så regner med å være der i 17-18tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå