Margeir Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg fått en ulyd i motoren banke lyd helt bakerst mot torpedoveggen, hva kan det være?? det er en E39 523 `98 model kjørt 287000km.. Hva kan det være??
525i1991 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 må vel forklare litt bedre..? er det fra motoren? rådebank? eller er det stag etc? når du kjører?
Margeir Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 den høres når den står på tomgang høres best fra eksosmanifolden, har ikke opplevd motoren noe særlig slappere heller... Har akkurat skiftet tennplugger også og di gamle var veldig fine...
525i1991 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 eksospakning rett og slett? kan lage rimelig stygg lyd om den er gåen, men da vil den jo såklart bli sterkere på høyt turtall.
Os-Racing Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Hei! Har du sjekket generatoren? Hadde same lyd på min e30, det viste seg å være generatoren som var "gåen". Var noen kulelager der som var totalt utslitte...
Arild G. Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 du sier at det høres best fra eksosmanifoilen og du har netopp skiftet plugger, visst lyden kom etter pluggskifte, da ville jeg ha sjekket om en eller flere av pluggene har løsna eller ikke tetter skikkelig.
Margeir Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 lyden blir ikke sterkere ved høyere turtall, skal sjekke pluggene i dag... men lyden kom for to dager siden, og jeg skiftet plugger for 1 mnd siden...
Margeir Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 har funnet ut hva den lyden er, en av mine coiler begynner å ta kvelden...
Fliid Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 e30lars. Fantastisk, satt å leste post for post nedover å satt bare å ventet på en som skrek rådebank. Godt trenden har snudd når det gjelder tråder som kommer opp angående koking. Da skriker ikke folk på forumet "toppakning" lenger. Det er deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå