BMW_TIC Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Kjøpte en billig sub på Torshov bilrekvisita, bare for å få litt mer bass i bilen før ferien. a/d/s 300w med innebygget forsterker. Har koblet jord og +12V, fra batteriet og inn på sub'en og lydkabler fram til min Kenwood-"fordeler" som ligger under setet på passasjersiden. Derfra går antenne, strøm og div kabler fram til selve spilleren i dashbordet. Skal være et rødt lys på sub'en når den får strøm, men den vil ikke gi liv ifra seg. Er det sub'en som har tatt kvelden, eller får den ikke strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 har du lagt remote kablene ? forsterkeren vil ikkje slå seg på visst du ikkje har lagt den, du kan teste med å ta ein liten ledning i fra pluss og inn på remote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_TIC Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Har ikke koblet til REM nei. Vet hvor den skal i sub'en men når jeg kommer fram til Kenwood'en så er jeg litt usikker. Får prøve meg fram. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 du kan jo legge opp egen bryter på den, det har "eg" gjort på min bil, er greit å kunne berre slå av subben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_TIC Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Problem løst. Styrestrøm fra sub til blå m/hvitstripe på ISO-kontakt og så var det lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 styrestrøm fra spillern ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå