Gå til innhold

HJELP! Ombygging fra 320 preface til 2.5 preface

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde det en gang, men finner de desverre ikke.. Måtte igjennom det samme på min bil nemlig..

oki, har lest i tråden til en annen att dt er en kontakt ved hjernen eller noe, der dt er 3 ledninger, hvor grønn var tenning, de to andre var turteller og forbruksmeter. Disse skulle kobles inn på motorkontakten. Var de disse du mener på? Dette var riktignok på en facelift motor da, mulig dt ikker er likedan...

Skrevet

Men altså er det ikke noen som har gjort dette byttet før da? som vet nøyaktig hvilke ledninger jeg må bytte?

Altså det er bare snakk om ett par ledninger på den store motorkontakten som må byttes om eller?

Trenger svar da jeg tenkte å bygge om denne uka, og jeg trenger bilen i slutten av uka:P

Skrevet
Men altså er det ikke noen som har gjort dette byttet før da? som vet nøyaktig hvilke ledninger jeg må bytte?

Altså det er bare snakk om ett par ledninger på den store motorkontakten som må byttes om eller?

Trenger svar da jeg tenkte å bygge om denne uka, og jeg trenger bilen i slutten av uka:P

Hvis du leser på dette papiret så finner du kontakten din der. Bare se att tallene stemmer med fargene.

Men husk fargene på kontakten fra sikringsboksen er ikke alltid de samme når di kommer ut igjen av kontakten fra motor.

Du må se på motorkontakten på 2.0 motorn og sammenligne med 2,5 motorn.

Skrevet

Hvis du leser på dette papiret så finner du kontakten din der. Bare se att tallene stemmer med fargene.

Men husk fargene på kontakten fra sikringsboksen er ikke alltid de samme når di kommer ut igjen av kontakten fra motor.

Du må se på motorkontakten på 2.0 motorn og sammenligne med 2,5 motorn.

Okey, hmm klarner litt nå, altså så lenge jeg får alle de ledningene som har lik farge på rett plass i motorkontakten, så skal det være i orden?:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...