Yeah_dude Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hadde lest man skulle dra av volumknotten og bruke et flatt skrujern for å få ut org. spiller. Satte skrujernet i mellomrommet, men virket ikke som noe skjedde når jeg skrudde, prøvde å presse forsiktig innover også, og da delte denne "pinnen" seg, fikk klemt den sammen igjen men det var ikke no særlig... Så jeg lurer på, noen som har gjort dette og kan si åssen man skal få ut spillern? Må man ha spesialverktøy eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hmmm trur du har skrudd feil plass. Du skal ikke skru på volumknappen. Først dra av volumknappen, så under den lille pinnen er det ett lite hull. Der skal du buke en liten torx nøkkel og vri ca 90 grader, voila radio er ute. For å ta ut cd spiller er det to skruer i nedre kant som du skrur til den løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Så ikke noe hull under volumknappen... av det lille jeg ser bak hullet er det ingenting annet enn volumbrytern jeg kan skru på Her er en guide jeg så på: http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=133 Virker jo som det er volumbrytern jeg skal skru på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Var nettopp ute i bilen for å sjekke. dra av knappen så ser du ett firkanta hull med torx hode inni.. Dette er på min iallefall. kansje det er forskjell på den "lille" MIDn??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Er ikke det på min :S hva gjør jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Slik ser det ut i mitt hull.... Dersom du tar et flatt skrujern inni den sprekken pilen peker på og presser den flippen du ser der til venstre, så skal spilleren løsne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ah nå fikk jeg det til...tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå