uzzi Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Ønsker å kjøpe hengerfeste (komplett sett) til e36 1992 modell. Noen som har?
Kai-P. Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Jeg har komplett, men er best om du har mulighet til å hente siden det veier en del, det ligger i Tønsberg.
AlXz Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Har komplett sett ... Ligger i Askim i Østfold. 500kr for hele dritten.
uzzi Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Glennski: Trenger komplett sett. Kai-P.: Gir deg beskjed om det blir aktuelt å kjøre til Tønsberg. Bor nærme Oslo så hadde vært best om jeg fant noen her i strøket... Men som sagt sier ifra. Send meg gjerne en PM om du skal innover mot Oslo og kan ta med AlXz: Er det på vei mot Sverige? Du skal vel ikke innover til Oslo i nærmeste tid? Kunne da møtt deg... Er den i grei stand?
AlXz Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Blir mot sverige ja.., 6mil fra Oslo. Skal ikke noe innover jeg vet om ennå, men kan sende deg bilder og mer info på pm senere. Må ta noen bilder først
Tangen Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 jeg har fast krok med ledningsnett liggende i oslo... 500 kr tlf 90826252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå