plexxipuz Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 funnet ut at hjernen på min bil har tatt kvelden men den starter med denne hjernen. har fått tak i en z3 hjerne fra samme motor å når jeg satte i denne så startet ikke bilen=/ er en 318is m44b19 motor regner med at hjernen er lik så lenge nummrene på denne er lik ?
bmw pat Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 hvis du har ews på bilen din må vel ews boksen kodes til hjernen. Hvis du bytter hjerne uten å kode om, slår vel startsperren inn
plexxipuz Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 okei såppas har sånn ews ja men hvordan kode om denne=/? må jeg så fall ha den fra samme bil som den hjernen jeg har fått tak i er fra da?
bmw pat Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 hvis du skal kode om noe må du inn til bmw forhandler. Prøv med både hjernen og ews boksen fra "donorbilen" og se om du får start da.
plexxipuz Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 jepp har funnet ut dette =) så er nok jeg som må kode om ecun. men finnes ingen måter å koble ut startsperra ?
bmw pat Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 er vel ikke så enkelt å komme rundt startsperren, er vel litt av poenget Har sett amerikanske firma som tilbyr å slette startsperren i ecu, men du må da sende inn ecu for å få dette utført.
plexxipuz Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 okei skjønner da blir det vel en heller tur til bmw så de får koda det om =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå