Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit ca pris for og bytte register reim og vannpumpe og justere ventilane?

Eg har alle deler sjølv, tenke på arbeidspeng :)

Mange timar vil dette ca ta?

Skrevet

hei!

Burde ikke ta mer en 2 timer egentlig, max 3 timer. Dette er egentlig veldig enkelt, og tror du skal få dt til selv, hvertfall dt og skifte reim og vannpumpe:-)

Skrevet

eh når dt gjelder pris så tar de fleste bilverksteder rundt 1000 kr pr time, gjør i hvertfall dt på verkstedet jeg jobber på:-)

Skrevet

Bur du i Årdal som i sogn og fjordane? Ta deg en tur til Førde, ta kontakt med meg så skal eg vise deg korleis du gjer det ;)

VELDI enkelt :)

Skrevet

ehm...vil påstå at det er mye lettere å justere ventiler enn å skifte regreim:P ikke vanskelig noen av delene, men som førstegangsmekanikker kan mye gå galt ved reimbytte:D

Skrevet
ehm...vil påstå at det er mye lettere å justere ventiler enn å skifte regreim:P ikke vanskelig noen av delene, men som førstegangsmekanikker kan mye gå galt ved reimbytte:D

Ja sånn egentlig så er vek alt dette veldig greit da men. Ikke mye som kan gå galt ved reim bytte. Bare husk att kam og veiv står på merkene sine dt. Og att du slipper opp strammern, setter denne fast litt, drar rundt motoren en gang, og ser att alt står på merkene sine. Så er dt å løsne strammer igjen, for så å stramme den slik att den sitter fast ordentlig.

Skrevet

Eg har ikkje skrudd så mykje bil at eg begynner og tukle med reg reim, eg betale heller 3000 kr og få gjort det :) en at eg risikere og krasa heile motoren ;)

Ja det stemmer eg bur i årdal i sogn og fjordane. hehe, ja det hadde godt an :)

Men takk for svar :) havna vel ca på rundt 3000 kr da :)

Skrevet

eg tipper det blir meir enn 3000 om du skal på verksted i førde med den iallefall...

berre å gje meg en lyd om du skal til førde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...