matss Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Mistenker at det er denne delen som gjør at åpne/lukke mekanismen på vinduet tuller seg, som også gjør at alarmen utløses. Den lille bryteren man ser innerst der senker og heiser vinduet når døren åpnes/lukkes. Kan se ut som at den er noe slitt. Kan ikke si jeg finner den på GS sin hjemmeside. Noen som kan hjelpe meg med å finne et navn på delen eller varenr? Takk
SideIn Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 sjekk denne. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
BMW ///BJ Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 den du har bilde av der avgjør ikke om vinduet går opp og igjen når du åpner / lukker døra, den mekanismen sitter i selve døra.. hvis du har problemer med at vinduet ikke lukker seg ordentlig når du lukker igjen døra så kan du bare løsne på den du har bilde av og flytte den litt utover så skal du se det fikser seg:) trenger ikke kjøpe ny tenker jeg;) hadde samme problem selv hehe
bue Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 den du har bilde av der avgjør ikke om vinduet går opp og igjen når du åpner / lukker døra, den mekanismen sitter i selve døra.. hvis du har problemer med at vinduet ikke lukker seg ordentlig når du lukker igjen døra så kan du bare løsne på den du har bilde av og flytte den litt utover så skal du se det fikser seg:) trenger ikke kjøpe ny tenker jeg;) hadde samme problem selv hehe Nei, det er kun på M3 mekanismen sitter i døra.. Det er en knapp du kan trykke inn om du stikker en finger mellom pinnen og braketten, om vinduet går opp/ned på døra da, er det der problemet ligger.. det er det som er problemet på min 320, låsemekanismen i døra når ikke borti knappen pga slitasje.. Jeg tok 2 strips og strammet dem løst til rundt den innerste braketten som et "mellomlegg", og da fungerte det fint Midlertidig løsning
matss Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Bue: hva mener du med at du tok to strips og strammet dem løst rundt den innerste braketten? et bilde hadde vel gjort det lettere å skjønne. og ja, det er sånn at når jeg trykker på den bryteren i dørkarmen, så går vinduet opp og ned.
BMW ///BJ Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Nei, det er kun på M3 mekanismen sitter i døra.. Det er en knapp du kan trykke inn om du stikker en finger mellom pinnen og braketten, om vinduet går opp/ned på døra da, er det der problemet ligger.. det er det som er problemet på min 320, låsemekanismen i døra når ikke borti knappen pga slitasje.. Jeg tok 2 strips og strammet dem løst til rundt den innerste braketten som et "mellomlegg", og da fungerte det fint Midlertidig løsning nei jeg har mekanismen i døra, da kommer det helt an på hvilken års mod det er da, for min er en 91 mod... tydeligvis de nyere som har mekansimen på braketten i karmen og ikke i døra!
matss Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 problem løst! satte to strips rundt inners der, løst over bryteren. så nå treffer den som den skal:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå