Tommy89 Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Heisann, har nettopp handla med en 83 520 som jeg ska drive å mekke og fikse litt på noe av det første som jeg må få bytta på den er fjører/dempere, var relativt myk kan du si! hehe Så har jeg sitti å lett etter no greie fjører i første om gang og har finni noen på Koed.no på 45/35, og da lurte jeg på om det er noen som har no erfaring med disse fjørene? positive/negative https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... linkid=41& Budsjettet mitt er som mange andre sitt ikke noe særlig å skryte av, men hvis noen har noen andre forslag så er det bare å skrike ut:) men det må ikke være no så mye lavere enn det settet jeg allerede har finni;) Lurte åsså på om det er noen som har prøvd karosserideler fra Koed? må ha en ny venstre framskjerm så lurte litt på passform og slikt på disse som de selger? Tommy
Tommy89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Ingen som har noen erfaring?.. Har nå finni ut at fjørene er av merke Ventura. Noen som har noen meninger om disse?
rolfi Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 er ikke så mye senk å finne til E28 lengre, så tror nok ikke at koed settet er dumt. Godkjenning kan du vel se langt etter, med tanke på at bilen blir lavere enn 11cm fra bakken. Men ellers er det bare å kjøre på
rolfi Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Og framskjermene fra koed er det visst bare å banke en kant litt ned på, så passer de utmerket.. Er VELDIG bra passform på uoriginale karosserideler fra koed!
Tommy89 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Rolfi: Takk for svar! ja trur nok det muligens blir det settet:) få den litt ned hehe:) har hørt rundt med mange rundt her i byn nå, men ikke hatt no hell ennå med karosseri deler:p.. ingen deler egentlig i det hele tatt:O, så ender nok med å kjøpe skjerm derifra å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå