Simen! Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Vurdere nå å selge bilen min... 92 mod. 320 sedan med under 165000km på telleren, ikke ungdomskjørt før meg og mener at jeg ikke har brukt den som en "ungdom"! Meget lite rust på bilen og ellers i meget god stand! servicehefte...Har montert en del m-styling på bilen i vår, hatt den som et prosjekt...mere info finner dere på linken her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101851&highlight=bimmersimens Ta kontakt her eller på pm om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Drømmen er å ligge like bredt sommer som vinter.... Summer Bump hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Har du noe ca pris og noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 skal årne det! ingen skavanker på interiør Har sorte orginale Bmw schæfer gulvmatter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Utrolig fin bil, jeg kan si meg interessert i denne må bare bli kvitt min først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hadde du hatt 320d, så kankje vi kunne bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hadde du hatt 320d, så kankje vi kunne bytta Hvorfor diesel? ingenting er grommere enn en rekke-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Er vel en del ting som veier for og imot der..har hatt to av dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Tenk på saken Jeg trenger en billigere bil ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farcry3serie Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 ser ut som du har hellakkert bilen ? eller tar jeg helt feil. har aldrig sett liknende farge, var vanvittig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Pen farge på bilen Er orginal farge, vulkangrå heter den Tok en 3 steps Meguiars polering på den, ble meget fin i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Skulle ikke du ha M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Er en mulighet for det ja Du svarte meg ikke på tråden min heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Must have passed my mind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hehe, bytte da eller? mellom legg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg