gnmfr Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 kjøpt meg et e30 prosjekt som blir sandblåst og syregrunna nå før vinteren, holder det da med og la den stå i et sånnt garasje telt over vinteren. får ikke verkstedplass før sommeren derfor jeg lurer på om det blir mye fuktighet og drit..
Dirty Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 formye temperatur svingninger kommer til å ruste desverre
gnmfr Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 formye temperatur svingninger kommer til å ruste desverre faen... da får jeg bytte tak på den og sånn i sommer og ta div rysr også sette den til lagring
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hva om man varmer opp teltet til en konstant varme? La oss si 19 celsius, da vil det vel ikke ruste? Dvs. om varmen holder seg stabil.
rolfi Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 om du bytter tak, så må du iallefall lakke over sveisene med etellerannet, så det ikke kommer fukt dit... Har du rust du vil holde i sjakk til senere så kan du olje det.
gnmfr Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 om du bytter tak, så må du iallefall lakke over sveisene med etellerannet, så det ikke kommer fukt dit... Har du rust du vil holde i sjakk til senere så kan du olje det. rusta er sandblåst også på med syregrunning også et strøk lakk.... gjelder alt av nakent stål på bilen.
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Du kan jo vacum pakke hele bilen hehe BMW Fjorland HAHA
gnmfr Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Du kan jo vacum pakke hele bilen hehe BMW Fjorland HAHA sy sammen noen preseninger også fram med industristøvsugeren hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå