mknard Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 alt har bare koblet ut, bare speedometeret og varsellamper som funker. bensinmåler, kilometerteller, turteller, og tempraturmåler funker ikke, hva kan dette vere? i tilleg kobler speedometeret seg ut avogtil på kilomtertelleren står det bare: pppppp
TerjeAa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Heisann! Var sånn på min fars E36 også. Vi bare tok ut instrumentpanelet og satte det inn igjen og da funket alt igjen..... Regner med at det var dårlig kontakt ett eller annet sted. Kan jo prøve å ta det ut og se over de tre kontaktene som sitter bak der (trangt)
gisse Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 prøv og vri nøylen om et hak mens du holder inne knappen til der du nuller telleren, da vil du resete speedometeret, funka på min bil. husk og vent med og vri nøylen no mer til alle nålene har gått opp og tilbake,
Random Hero Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 har samme problem med min e39 nå... lurer på det samme egentlig.. haha
mknard Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 prøv og vri nøylen om et hak mens du holder inne knappen til der du nuller telleren, da vil du resete speedometeret, funka på min bil.husk og vent med og vri nøylen no mer til alle nålene har gått opp og tilbake, funker ikke med meg
mknard Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 har hørt at jeg må ta en diagnose eller noe sånt, kan det stemme? men det jeg tror det er er løs ledning, men spurte en som har jobbet på bmw, han sa jeg kunne ødelegge mer om jeg tok ut speedometeren, så jeg gjor ikke det. vurderer å kjøpe sånn diagnose greier
Wazu Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 I følge han jeg kjøpte min bil av skjedde dette på det orginale speedometeret, så han byttet det med et fungerende et med tilsvarende km-stand. Så du kan jo se om du finner et nytt et.
BMW318TDS96 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Samme jeg hadde la meg under og på klokka bak sitter det en kontakt som jeg gjorde ren og spayet med wd40 nå funker alt igjen
gisse Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 prøv og vri nøylen om et hak mens du holder inne knappen til der du nuller telleren, da vil du resete speedometeret, funka på min bil.husk og vent med og vri nøylen no mer til alle nålene har gått opp og tilbake, funker ikke med meg
mknard Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 så jeg kan ta ut speedometeret? uten at det er noe mer som kan bli ødelagt?
brunsame Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Jeg har også problemer med speedooen. Først forsvant lyset, og noen dager etter på er instrumentene klikket. Alle viserene ser ut som å ha en flokk med kvepser etter seg, går opp og hele tiden:s
gisse Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 snodig jeg hadde ikke noe lys i dasj noen plasser. så fikk jeg mangel på eu så måte jeg sette i nødblink bryteren, noe jeg hadde glemt da jeg byttet gulv tepe, da kom alt av lys tilbake. av en merkelig grun, men rart dere ikke klarer og resete speedo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå