E28Fredrik Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 selges grunnet oppgradering av bilen min.. bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 fin oppgradering for de som ikek har skjerm! cd veksler kan kanskje selges også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 bump!! selges billig.. med cdveksler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Får man solgt slikt? Jeg skal oppgradere i min bil så jeg skal selge mitt også, er ikke vits i at det ligger og sammler støv. Jeg skal ta ut skjermenhet(4:3), radio og mk2 enheten, hvilken pris kan man ta? Blir prisen rett så kan jeg sende med ledningsnettet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Du bumpa en post på nesten 1 år Tviler på at du får noe svar tror kanskje du bør sende en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Du bumpa en post på nesten 1 år Tviler på at du får noe svar tror kanskje du bør sende en pm. Jeg tenkte på det Men tenkte kansje noen andre også hadde noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå