derrick Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Vurderer å selge min gamle 5er. Bilen trenger nye dører, framskjermer, samt litt sveising i en hjulbue bak. Bra for rust under. Innvendig er den ok men ikkje strøken. Følger med ny/brukt topp fra 528i samt litt andre deler. Nye bremsekalippere foran. Har bud på 3000,- men det er for lite. Må hentes på henger, bilen står i sogn og fjordane. Er for tida på sjøen (lite på nettet) så send gjerne mail/ ring 99610478 Link til annonse http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1244536985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 E12 er sinnsykt pene biler, håper noen kjøper denne og restaurerer den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 hvorfor må den hentes på henger egentlig? EDIT: Leste faktisk annonsen Men Rust bremserør bak begge sider(kobling mellom rør og slange) Hvor alvorlig er rustet der? Slik jeg ser det er det bare å lufte bremsene og kjøre.. Såfremt det ikke renner olje av bilen og bremserørene er rustet istykker. Og har du sjekket under hjulbuelistene for rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 4000 om du lufter bremsene så jeg kan kjøre den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Eg vil at kjøper henter den på hengar pga eg syns den har litt for varm temperatur av og til. Eg har kun kjørt bilen 300km sida eg kjøpte den, den har ikkje kokt men eg ville ikkje kjørt den over lengre strekning før eg hadde gått skikkelig over motoren. Nåla på temp.måleren viser ca 3/4, altså en strek før rød-merkinga. Forgasserne bør nok også justeres. Går litt ruskete på tomgang og yter nok ikkje det den skal. Har ikkje tatt av hjulbuelistene bak, så kan ikkje sei ka som er bak der. Så dette er en bil som trenger en del arbeid for å bli bra. Bilen har knapt vert brukt sida 1992, stått i garasje heile tida. Tidligere eigar har vert nøyen med tektylering, ser bra ut under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Har du fleire bilder? Helsing ein frå den andre sida av fjorden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Har desverre ikkje fleire bilder. Bilen står på et lager no. Skal bort pga andre prosjekter. Har bud på 2500,- selges hbo over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Byr 6000.- ferdig levert i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 desverre, bilen må hentes. 3000,- er billig. Faktisk nesten gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg