erdal Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Knappen for å åpne bakluken på bilen min har pluttselig sluttet å virke, funker fortsatt å åpne bakluken med nøkkelen. Noen som vet om det er lettvint å bytte en slik knapp og hvordan jeg kan være sikker på at den er defekt?
Gislius Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Knappen inne i bilen, eller på selve bakluka? (vet ikke om e46 har samme system som e39?)
erdal Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Knappen på selve bakluka, over skiltet. Man kan trykke den inn, men den sender ikke beskjeden vidre på en måte.
Bonden Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Det er veldig vanlig med ledningsbrudd der ledningene går i gummi strømpe fra lokket til karosseriet ,deff bryter er ikke ukjent det heller.
bue Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 7&type=new Selve knappen koster ikke så mye, men sjekk om det er brudd i ledningene i overgangen mellom bakluka og karroseri (pølsa du ser når du åpner bagasjelokket). Dette regner jeg med du kan sjekke ved å måle om det kommer strøm til bryteren.
erdal Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Jeg får sjekke litt nærmere når jeg får tilgang på verktøy. Kommer med oppdatering etterhvert som jeg finner ut noe.
Gislius Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Det hørtes veldig ut som samme som på e39, da er det ofte bryteren bare blir "trykt" litt inn, så funker den ikke.. Men da har det bare vert til å trekke ut bryteren igjen, slikt at pakningen er på plass igjen på en måte.. Så, sjekk om pakningen rundt bryteren er trykt litt inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå