andreee Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Da jeg trenger penga til oppussing ser jeg at jeg prøver å selge en av bilene! Nye bilder! Pris: 79900,- Kf94710 Har akkurat fått montert justerbart framme og bilen blir levert ferdig eu godkjent. Omregen betaler jeg. Kan ta inbytte i billigere bil evt dyrere som jeg får fortjeneste på. Bilen blir også levert med endel nye deler som : Bremseslanger bak. Nye dempere bak/framme justerbart. Skiver og klosser fremme. Ny polert. Ny lakka M-tech fanger fra M3 GT. ORGINAL. Ny lakka front plate (pga liten skrape) Ring for mer info og ved interesse , evt send melding eller pm. Skal ta nye bedre bilder imorgen om det ikke regner! 91648820 andré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farcry3serie Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Km stand ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 214 000 fikk senka den bak idag også! Akkurat passe senk og tar ikke i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Neste steg blir da bytte av bremseslange bak og ny bremseveske . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Kan byttes i e30 og mellomlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Da ble den eu ok idag bare til ny eier å sette i ny motor hvis en vill uten problem ivertfall 2 år .. Har en 2 liter som kan følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 vil ikke bytte i 320 coupe da? 93mod.. Med vader og litt sånn forskjelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Heisann. Ser ud som denne blir bytta vekk idag etter avtalen ivertfall. Akkurat nå som det begynner å vise interesse for bilen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja, vi kan bytte NÅ om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja, vi kan bytte NÅ om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Da ble den bytta vekk i en annen bil ser du ) hehe.. og hjemme nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg