blå528bergen Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 har en 528 eg vurderer å selge. bilen har gått 240k motor ble byttet i 2002 oh har gått 170k. eu ok til januar 2011. skiftet en del slitedeler som bremser og foringer. nytt senke sett (25/40). svart skinn. Bilen ble lakket opp i hvit i februar i år. bilen er i god stand. e noe små plukk som eg har tenkt å skifte før eg selger. ikkje noe alvorlig ( vindusheis bak på begge sider. ett deksel rundt bryterne til setet, slette feilkoder på abs/antispinn har kjøpt ny sensor til et hjul) har kjøpt nye lykter med angel lys. nylig skiftet lister til shadow line lister. sikkert en del eg har glemt å skrive men e no bare å spørre. usikker på pris men begynner på 100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hei.. Lurer bare på hva som var grunnen til at du måtte bytte motor på den.. Vurderer en sånn sjøl skjønner du, men som stasjonsvogn, så blir nysgjerrig når du har bytta motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blå528bergen Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 den forrige brukte mye olje. men denne motoren har funger helt perfekt siden den ble byttet i 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Okei.. Er no dritt når du må fylle mer olje enn bensin Takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg