conan Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Jeg ønsker og bytte min bmw i en passat 1.8t stvogn el audi a4-a6 1.8t stv. Helst med krok. Må være eu ok og med årsavg bet. Gjerne med skinn/delskinn og 18-19 hjul osv. Dette fordi jeg driver og bygger endel hjemme og er dritt lei av og måtte låne bil hele tia:( (dvs med tungt hjerte, spess nå som sommeren er her) Legger en link til bilen her http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... mId=879403 PM hvis du har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ingen som vil ha m-tech1 cab m 2,5 litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 skaf deg en henger? eller har du ikke henger feste på sedanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Nettopp det jeg ikke har. Oxo trenger jeg forsovit en litt større bil, dvs stvogn. Og har sansen for passat og a6 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Da ble den endelig borte... takk gud for finn.no hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg